Flag Counter

header ads

Kunci Gitar & Lirik Seventeen - Simpan Cintamu


SIMPAN CINTAMU



[ Intro A B7 2x
        
Bm E

DMaj7      C#m
saat pergi darimu
DMaj7          AMaj7
kau teteskan air mata
DMaj7      C#m
dengan sepenuh hati
DMaj7          AMaj7
kau pelukku dengan erat

    
Bm          
dan kau berkata jaga hatimu
   
AMaj7
simpan cintamu untuk diriku
  
Bm                         E
cepatlah pulang aku menunggumu

[ Chorus ]
  
A                F#m
jika kau rindukan aku kini
  
Bm         E
temui aku dalam mimpimu
  
A                 F#m
bila semua ini tlah berakhir
   
Bm              E
ku segera pulang menemuimu

DMaj7      C#m
saat pergi darimu
DMaj7          AMaj7
kau teteskan air mata
DMaj7      C#m
dengan sepenuh hati
DMaj7          AMaj7
kau pelukku dengan erat

    
Bm          
dan kau berkata jaga hatimu
   
AMaj7
simpan cintamu untuk diriku
  
Bm                         E
cepatlah pulang aku menunggumu

[ Chorus ]
  
A                F#m
jika kau rindukan aku kini
  
Bm         E
temui aku dalam mimpimu
  
A                 F#m
bila semua ini tlah berakhir
   
Bm              E
ku segera pulang menemuimu

  
A                F#m
jika kau rindukan aku kini
  
Bm         E
temui aku dalam mimpimu
  
A                 F#m
bila semua ini tlah berakhir
   
Bm              E
ku segera pulang menemuimu

[ Outro
DMaj7 C#m DMaj7 AMaj7 4x


Download Seventeen - Simpan Cintamu

Post a Comment

0 Comments